piątek, 23 maja 2014

dziękuję

Mi jak to mi wpadła wena po pierwszej w nocy!:)
Chciałam podziękować Bogu za to ze zesłał na mnie takie szczęście w postaci dwóch najukochanszych przyjaciółek ktore zawsze są ze mną wspierają mnie, pocieszają, mimo ze tak odwalam, miewam humorki są zawsze i wszędzie ze mną!

Z Patka przyjaznie się już trzy lata, wiele razem przeszlysmy, nigdy sie nie pokłóciłysmy, mimo ze miałyśmy ciezkie dni. To ona wytrzymywala ze mną w ławce, śmiała się z moich odpałow, miala nawet tak silna psychike ze wytrzymywala moje psychiczne i FIZYCZNE znęcanie się nad nią! Zrobiliśmy wiele głupich rzeczy których na pewno nigdy nie będziemy żałować! Poczynając na zjebanych challengach np cynamon lub pianki, kończąc na tych najgorszych.XD

Z Olsia znam sie dopiero 8 miesięcy mimo tak krótkiego czasu zlapalysmy od razu wspólny język! Teraz to właśnie ona musi wytrzymywac wszystkie moje humorki, a ja jej! Jest dla mnie ogromnym wsparciem, szczególnie  teraz kiedy tego najbardziej potrzebuje, to właśnie przeze mnie będzie dziś nie wyspana, ale kochana mam nadzieję ze kiedy to przeczytasz na Twojej twarzy choć na chwilę zagości uśmiech, bo musisz wiedzieć ze jestes dla mnie bardzo ważna!

OBIE WAS KOCHAM NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE I DZIĘKUJĘ WAM ZE JESTEŚCIE KOCHAM WAS ♡♥♡♥♡♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz